Správa PPC kampaní

Využití PPC reklamy znamená okamžité spuštění inzerce a raketový nástup výkonu.

PPC reklama je nejrychlejší formou zviditelnění vašich služeb a produktů. Vytvoříme vám kampaně na míru s předem odsouhlaseným rozpočtem. Provedeme analýzu klíčových slov a zaměříme se na levnější long tailová klíčová slova. Naše copywriterka navrhne čtivé texty inzerátů, které zvýší procento kliknutí a odliší vaše inzeráty od konkurence.

Výhody PPC

  • Platíte až za proklik.
  • PPC reklamu spustíme do 3 pracovních dnů.
  • Obdržíte 1 500 Kč kredit do Google Ads pro nově založený účet přes náš MCC účet.
  • Máte neomezený, transparentní přístup k účtu včetně průběhu čerpání kreditu z vaší platební karty.
  • Přinášíme vám průběžné informace o stavu kampaně (online report prostřednictvím Google Data Studio) a připravíme souhrnný měsíční report aktivit a výkonu v PDF.

Co umíme

PPC kampaním se aktivně věnujeme již od roku 2005. Při návrhu reklamních kampaní se zaměřujeme zejména na výkon a návratnost. Nezapomínáme ale i na podporu brandu. Pro vaše podnikání navrhneme nejvhodnější strategii placených kampaní v reklamních systémech Google Ads, Sklik.cz a Facebook Business Manageru. Pracujeme aktivně s remarketingem, akvizičními bannerovými kampaněmi, videoreklamou, Discovery kampaněmi, nákupními kampaněmi (včetně Smart) a standardními textovými kampaněmi. Na začátku spolupráce i během správy s vámi proaktivně komunikujeme prostřednictvím e-mailu, Skypu, Slacku nebo vámi preferovaného komunikačního kanálu.

Naše strategie

Před tvorbou reklamních kampaní nejprve provedeme analýzu klíčových slov pro váš obor. Pro analýzu klíčových slov využíváme nástroj Rank Tracker, který vytáhne z vyhledávačů a reklamních systému vhodná klíčová slova. Následně provedeme třídění dat a návrh struktury kampaní. Klíčová slova v kampaních používáme v drtivé většině případů v přesné shodě, což vede k nízké nákladovosti a zásahu relevantního publika. Volnou nebo frázovou shodu používáme jen v případech, kdy zjišťujeme velmi specifické vyhledávací dotazy. Tato metoda je pro správce sice časově a vědomostně náročnější, ale klientovi ušetří hodně peněz za prokliky na nerelevantní slova.

Automatizace – zvládneme i účty s desítkami tisíc klíčových slov

U textových a nákupních kampaní bidujeme (Google Ads i Sklik.cz) za pomocí automatického skriptu, který se snaží docílit námi nastavený cíl. Díky skriptům jsme schopni spravovat i velké reklamní kampaně s desítkami tisíc klíčových slov. Za pomocí skriptů hlídáme nákladovost klíčových slov, rozpočet kampaní, neobvyklé události na účtu, zamítnuté reklamy, nové vyhledávací výrazy, duplicitní slova v účtu, konflikty mezi vylučujícími a klíčovými slovy, kontrola funkčnosti cílových stránek a zamítnuté položky v Google Merchant Centru. Pokud nastane neočekávaná situace na reklamním účtu, ihned náš správce kampaní obdrží e-mailem alert a situaci řeší ihned.

Pokročilý reporting

Za pomoci skriptů importujeme náklady a výkon kampaní ze všech tří reklamních systémů do Google Analytics. Tato data jsou pak přehledně vizualizována do online reportu, ke kterému máte nepřetržitý přístup po dobu naší spolupráce. U významnějších partnerů nabízíme i pravidelné Skype konzultace nad výsledky reklamních kampaní.

E-shopy s velkým počtem položek

Pokud vlastníte e-shop s více než 1 000 položkami, jsme schopni vytvořit desítky různých kombinací klíčových slov k danému produktu a v případě, že produkt máte vyprodaný, tak automaticky produkt v reklamních systémech Google Ads a Sklik pozastavit než jej opět naskladníte. Ve výsledku pak vytvoříme tisíce reklamních sestav a dokážeme je automatizovaně spravovat za pomocí nástrojů Blue Winston nebo PPC Bee.

Naši klienti oceňují

  • Výsledky – Efektivně přivádíme na web nové návštěvníky a měníme je na nové zákazníky.
  • Rychlost – Dodržujeme předem dohodnuté termíny a vše řešíme obratem.
  • Skvělý poměr cena/výkon – PPC je pro nás nejen práce, ale i zábava. Chceme, aby naše služba byla efektivní a cenově dostupná.
  • Pečujeme o web od A do Z – Kromě online marketingu také tvoříme webové stránky a e-shopy.
  • Mluvíme lidskou řečí – Vše důležité vysvětlíme jasně a srozumitelně.
  • Víme, že čas jsou peníze – Osobní kontakt má spoustu výhod, ale vše společně zvládneme vyřešit i telefonicky či online.

Cena za správu PPC

Účtujeme si měsíční paušál. Nebudete tedy nikdy platit více než to, co je dohodnuté předem. Výsledná cena za jeden reklamní systém se odvíjí od rozsahu kampaní a pohybuje se od 3 000 Kč do 7 000 Kč bez DPH.

Audit reklamních účtů

Pokud si nejste jisti, zda váš stávající správce pracuje s kampaněmi efektivně nebo máte pocit, že by výsledky mohly být lepší, neváhejte nás kontaktovat a provedeme audit reklamních systémů. Cena auditu je závislá na počtu kampaní v účtu. Pohybuje se od 4 000 Kč do 8 000 Kč bez DPH.

Reference

Máte zájem o spolupráci?