Nevíte, zda bude mít budování zpětných odkazů nějaký přínos pro váš web? Nebo se linkbuildingu již sami věnujete a rádi byste své aktivity rozšířili i o pokročilejší techniky? Pomůžeme vám zanalyzovat váš aktuální odkazový profil a navrhneme jak dále v budování zpětných odkazů pokračovat. Pokud si na linkbuilding netroufáte nebo nemáte čas, rádi vám pomůžeme.
Linkbuildingová strategie
Pro správné určení linkbuildingové strategie je nutné mít vypracovanou analýzu klíčových slov podle které určíme, na která klíčová slova budeme cílit. Klíčová slova se vybírají podle jejich průměrné měsíční hledanosti, konkurence a vstupních stránek vašeho webu. Pokud na webu nemáte vhodné vstupní stránky, můžeme navrhnout jejich vytvoření a obsah.
Práce linkbuildera
Práce linkbuildera spočítá zejména v:
- příprava zadání textů pro copywritera
- vyhledávání vhodných webů pro umístění PR článků nebo zpětných odkazů
- komunikace s majitelem webu a dohodnutí vhodné ceny za umístění odkazu
- publikace článku nebo odkazu na dohodnutém webu a zaslání faktury za umístění odkazu / článku klientovi (transparentní jednání)
- publikace příspěvku o nově zveřejněném článku na klientových sociálních sítích Facebook a Google+
- týdenní kontrola dříve umístěných odkazů
- sledování vývoje odkazového profilu a měsíční reporting klientovi
Výsledkem linkbuildingové měsíční správy je report o získaných zpětných odkazech.
Cenu stanovujeme dle měsíčního rozpočtu na nákup zpětných odkazů.
Příklad:
Minimální rozpočet pro linkbuilding: 5 000 Kč
Cena linkbuildingu: od 6 000 Kč