SEO analýza

SEO analýza zjišťuje nedostatky vašich webových stránek z pohledu optimalizace pro vyhledávače.

SEO analýza je posouzení technických a obsahových faktorů vašeho webu a zhodnocení vašeho odkazového profilu. Včetně analýzy Crawl budgetu. Samozřejmě od nás obdržíte i návrh řešení opravy. Samotnou opravu chyb si zajišťuje sám zákazník nebo v případě zájmu jsme schopni opravu zajistit i my.

SEO analýza obsahuje

  • zjištění technických chyb webových stránek a návrh na opravu chyb
  • obecná obsahová analýza vybraných stránek
  • analýza Crawl budgetu
  • analýza odkazového profilu stránek
  • analýza klíčových slov malého webu nebo u eshopu analýza jedné kategorie eshopu
  • report z analýzy s návrhem řešení jednotlivých nedostatků

Technické chyby webu

Mezi technické chyby webu, které kontrolujeme patří zejména absence https protokolu, absence kanonických url, špatně nastavené stránkování webu, indexace webu, průchodnost webu roboty, špatně nastavené přesměrování stránek a odkazy na neexistující 404 stránky. Celkem hodnotíme přes 100 faktorů. Pro analýzu chybovosti používáme profesionální software.

Obsahová analýza

Při obsahové analýze kontrolujeme správné použití titulků stránek, popisků, obrázků, nadpisů a samotného textu na stránce. Výsledkem je návrh oprav a obecné doporučení, jak pracovat s titulky, nadpisy a texty k lepším výsledkům pro SEO. Pro obsahovou analýzu používáme profesionální software a ruční kontrolu.

Crawl budget

Crawl budget je čas, který roboti vyhledávačů denně stráví na vašem webu, nebo počet stránek, které za den prohledají. Vyhledávače musí rozdělit své kapacity na všechny weby na internetu.

Proč byste měli řešit crawl budget?

Ideální je, aby roboti vyhledávačů našli co nejvíce vašich indexovatelných stránek a aby to provedli co nejrychleji.

Pokud zbytečně plýtvají časem, který k tomu mají určený, tak se jim to zřejmě nepodaří. Nestihnou objevit všechny vaše stránky. Ty, které vynechají, zůstanou pro potenciální návštěvníky ve vyhledávačích nedostupné. Optimalizace prohledávání stránek by tedy měla patřit mezi vaše priority.

Jak velký crawl budget je určený pro váš web?

V Google Search Console se můžete dozvědět přibližný crawl budget pro váš web (samozřejmě jen v rámci Googlu).

Přihlaste se do Google Search Console, vyberte web a jděte do Procházení > Statistiky procházení. Zde se vám zobrazí množství stránek, které Google denně projde.

Odkazový profil stránek

Odkazový profil stránek tvoří souhrn všech zpětných odkazů webu a jejich vlastností. Budování přirozeného a kvalitního odkazového profilu je hlavní náplní práce linkbuildera. V rámci odkazového profilu se posuzuje rozložení odkazů, jejich podoba (anchor text), rozmanitost referenčních domén, poměry follow/nofollow odkazů a site-wide odkazů.

Pro analýzu a průběžné sledování odkazového profilu používáme profesionální software.

Cena se pohybuje se mezi 2 000–3 000 Kč.

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov je podrobný rozbor slov a frází, které jsou pro váš web relevantní z pohledu SEO. Prozradí, na jaká klíčová slova se v rámci SEO zaměřit. Obsahuje i analýzu konkurenčních webů. Je základem pro celý online marketing, ať už je to SEO nebo PPC. Analýza obsahuje:

  • seznam relevantních hledaných výrazů, jejich průměrnou měsíční hledanost na Google.cz
  • pozici vašeho webu na relevantní klíčová slova ve výsledcích hledání na Google.cz a Seznam.cz
  • Googlem a Seznamem indexovanou url z vašeho webu k danému klíčovému slovu
  • závěr analýzy a základní doporučení, jak s klíčovými slovy pracovat

Pro SEO analýzu používáme nejmodernější profesionální software a ruční ověřování chyb. Cenu stanovujeme dle rozsahu (počtu stránek) webu. Pohybuje se mezi 10 000–15 000 Kč.

Máte zájem o spolupráci?