Od 1. července 2023 přestane Google Analytics Universal shromažďovat data. Tedy jinak řečeno přestane měřit návštěvnost, konverze, objednávky elektronického obchodu apod. Až do 31. prosince 2022 budou Google Analytics Universal pro uživatele přístupná. Po tomto datu se již ke svým historickým statistikám nedostanete. Z tohoto důvodu je dobré starší data zazálohovat pro možnost meziročního srovnávání statistik.
Změna modelu měření na webu
Základem měření v Google Analytics 4 jsou události, přičemž dochází k opuštění starého konceptu relací. Tato změna mechanismu měření přináší možnost lépe porozumět tomu, jak se návštěvníci vašeho webu chovají a co potřebují.
S čím vám můžeme pomoci
Zajistíme správné nasazení Google Analytics 4 a jeho základní nastavení. Nastavíme dle dohody vlastní události a konverze. Nastavíme měření internetového obchodu tak, jak jste byli zvyklí z Google Analytics Universal. Samozřejmě vše v souladu s novými pravidly Cookies. Vše na závěr otestujeme a vysvětlíme. V případě zájmu jsme schopni navrhnout a vytvořit reporty na míru v Google Looker Studiu (dříve Data Studio).
Co od vás budeme potřebovat
Pro úspěšnou implementaci budeme potřebovat přístup správce do Google Analytics Universal a Google Tag manageru (pokud jej zatím nepoužíváte, tak pomůžeme i s jeho implementací).
V případě zájmu o konzultaci nebo poptávky kompletního nasazení Google Analytics 4 nás neváhejte kontaktovat.